onsdag 16 maj 2007

Långhelgen hägrar...

Nu är det onsdag. Och är man statligt anställd, så har man klämdag vid varje tillfälle man får. Det innebär med andra ord att jag kommer att ha långledigt i helgen. Vi kommer således att spendera massor av tid i stugan och rensa - jag kommer att få gå loss med en kofot på köksinredningen. =) Det kan jag behöva, det har varit jäkligt mycket på jobbet och timmarna kommer inte att räcka till när jag sticker på min långresa. Sade jag att jag ska till Sydafrika i två månader? Mitt i allt... Men torpet står ju kvar, var det någon som sade igår. Ja, jag hoppas det i alla fall.

Funderar lite på vilka blomster man skall införskaffa och när? Skall hela första såsongen gå till att 'känna in' och se vad som växer, eller skall man gå in för att göra om till sitt eget på en gång...? Hmmmm. Får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar