söndag 26 juli 2009

Inombords


Jag har också vandrat runt lite på tomten och tänkt. Jag slank också in en liten sväng, för det är snart dags att börja tänka på inomhussäsongen. Och bara i den lilla lilla lilla hallen finns en hel del att fundera på. Till exempel dörren till rummet. Vad ska vi göra med den? Jag är lite sugen på att bara skrapa den trären och låta den vara. Om vi dessutom tar fram timret i två väggar av tre och målar det vitt, så kommer det att bli superfint! Och sedan på den tredje väggen blir det någon extremt snygg tapet som dessutom går att tapetsera om när andan faller på... =) Sånt gillar vi. Bra bas och enkla detaljer att göra om när man vill det.

Dörren är så himla fin med alla sina detaljer...



1 kommentar:

  1. Så du har också enkla bräddörrar inne hos dig... Jag kan vara lite sur för att jag inte har spegeldörrar, det är roligt att du tycker att den är fin ändå i all sin enkelhet : )

    SvaraRadera