söndag 10 maj 2009

Jenny-rabatten

Jajamen, Jensan hjälpte mig enormt med att röja denna lilla rabatt vid kanten av uteplatsen vid gäststugan. Vi röjde undan en himla massa syrénrötter samt vintergröna. Även om båda ska få leva kvar i bersån, så kan de gott lämna lite plats till mina luktärter som nu är sådda i miljoners exemplar på denna plats (och några fler).

Som en liten bonus slänger jag in en bild på vildtulpanerna, som bland annat dyker upp i närheten av husgrunden. Inte vårt påhitt, mina fina är de icke desto mindre! =)

1 kommentar:

  1. Hm, jag är hedrad med tanke på att dialogen under förfarandet gick såhär:

    J: Ska jag ta bort den här pinnen?
    M: Ja, den kan du ta bort.
    J: Men den här pinnen då?
    M: Ja, den kan du också ta bort.

    Och så vidare...

    Andreas tipsade just om att det tydligen finns nåt dom heter "jordfräs", jag tror jag ska testa det nästa gång! =D

    SvaraRadera